سرویس درب به درب چیست و چه مراحلی دارد

سرویس Door to Door

سرویس درب به درب یا سرویس Door to Door یکی از خدمات مهم و پرکاربرد در صنعت حمل و نقل بین المللی است که در آن، تمام مراحل روند ارسال، بارگیری کالا و تحویل آن از مبدا تا مقصد بر عهده ارائه دهنده این سرویس است. تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه زمین زندگی می کنید، این سرویس به شما این امکان را خواهد داد تا فارغ از دغدغه های روند ارسال و دریافت کالا محموله های خود را به راحتی جابه جا کنید.

در این روش فرستنده، کالا را از درب منزل یا محل به مامور پستی تحویل می دهد و تحویل گیرنده نیز در درب منزل یا محل، کالا را دریافت می کند.طبیعتا دیگر نیازی به مراجع پستی نیست.

برخلاف روش های دیگر ارسال کالا،به دلیل وجود واسطه کمتر بین ارسال کننده و دریافت کننده در سرویس پست درب به درب ، هزینه های کمتری دارد و علاوه بر آن، طرفین احساس امنیت، اعتماد و رضایت بیشتری خواهند داشت. در صورتی که قصد دارید از این سرویس و یا خدمات مشابه بهره مند شوید، می توانید با کارشناسان شرکت ایزی دلیور ای دی ال در تماس باشید.

مراحل سرویس درب به درب

صرف از نظر اینکه کدام شرکت حمل و نقل را برای ارسال کالای خود انتخاب می کنید، انجام مراحل زیر الزامی است:

دریافت، بسته‌بندی و انتقال کالا از مبدا
تهیه صورت حساب تجاری و اسناد حمل و نقل جهت ارسال
بارگیری و تخلیه در پایانه
انجام خدمات گمرکی و ترخیص کالا
حمل و انتقال کالا به فرودگاه مقصد
بارگیری و تحویل کالا به مقصد
door to door شرکت ExpressEDL

نکات مهم در سرویس پست درب به درب

نکاتی که در سرویس پست درب به درب باید در نظر گرفته شود در زیر به اختصار توضیح داده شده است:

توجه به زمان تحویل محموله

آراستگی و ادب مامور ارسال

بسته بندی صحیح محموله

شرکت easy deliver EDL همواره سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت رضایت مشتریان را جلب نماید.

مزایای استفاده از سرویس درب به درب

از مزایای سرویس درب به درب در پست سریع بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی در وقت و هزینه:
در خدمات حمل درب به درب به دلیل عدم مراجعه افراد به مراکز ارسال و دریافت کالا، علاوه بر کاهش مصرف سوخت و در نتیجه کاهش آلودگی هوا، از اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی جلوگیری می کند.

امکان رهگیری محموله:
با توجه به اینکه در این سرویس امکان رهگیری محموله به صورت آنلاین وجود دارد، مشتریان این خدمت از روند ارسال می توانند مطلع شوند که این امر باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد.

زمان بندی دقیق:
وجود برنامه زمانی مشخص یکی از مزیت های ارسال درب به درب می باشد. ماموران پست با زمانبندی دقیق و از پیش تعیین شده، اقدام به تحویل و یا جمع آوری کالا می کنند که این امر در افزایش رضایتمندی مشتریان تاثیر مستقیم دارد.

بسته بندی مناسب و امنیت بیشتر:
با توجه به اینکه حمل و ارسال کالا بر عهده شرکت سرویس دهنده می باشد، مشتریان می توانند به بسته بندی مناسب شرکت اطمینان کنند. در واقع، به دلیل آنکه مسئولیت بسته بندی کالا بر عهده کارشناسان متخصص است، میزان آسیب های احتمالی در حین ارسال به حداقل ممکن می رسد. همچنین از این جهت که با توجه به نوع کالا، بسته بندی مناسب در نظر گرفته می شود، میزان هزینه کمتری متوجه مشتریان خواهد شد.

سرویس درب به درب در شرکت EDL
شرکت حمل و نقل بین المللی EDL با سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات درب به درب و ترخیص کالا از گمرک در سراسر دنیا این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم می آورد تا با خیالی آسوده از این سرویس بهره مند شوید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵