خدمات تجمیع کالا و انبارداری

با توجه به افزایش روز افزون واردات کالا از کشور چین و خدمات انبارداری در چین و تجمیع کالا در چین بیش از پیش مورد نیاز تجار گرامی قرار می گیرد. شرکت ایزی دلیور برای شما تُجار محترم در شهرهای مختلف چین از جمله :

شانگهای / گوانگجو / شنژن و پکن را فعال و برای سهولت در روند واردات، این خدمات را به شما ارائه می دهد.

انبار داری در چین

شرکت ایزی دلیور در گمرک مبدا، تمامی کارتن ها را به ترتیبی که شما دوست دارید در کانتینر قرار می دهد. برای مثال : شما تاجر گرامی 200 کارتن از کارخانه x و 100 کارتن از کارخانه y و 300 کارتن از کارخانه z، خریداری کرده اید و نیاز به تجمیع تمامی بار و حمل تمامی کانتینر دارید. بعد از گرفتن بوکینگ کانتینر برای شما دفتر چین شرکت ایزی دلیور با تمامی فروشندهای شما هماهنگ می کند و بارتان را در کانتینر به ترتیب دلخواه شما قرار می دهد. سپس پروسه حمل کالا را شروع خواهد شد.

تجمیع کالا در چین

شرکت حمل و نقل بین المللی ایزی دلیور امکان تجمیع کالا و انبارداری کالای شما تاجر گرامی را در انبار های مذکور دارد. بنابرین کافیست با کارشناسان ما برای گرفتن شماره ورود به انبار تماس حاصل فرمایید و محموله خود را به انبار شرکت ما تحویل دهید.

اگر بخشی از بار شما آماده بود و نیاز داشتید که از فروشنده خود تحویل بگیرید. شرکت ما امکان انبارداری بار شما را تا زمان باقی مانده تا تحویل ما بقی کالا ارائه می دهد. سپس پس از تجمیع محموله شما در انبار ما در سریع ترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما را برای حمل به مقصد مورد نظر شما محیا خواهیم کرد.

خدمات تجمیع بار

 

این امر که چه کالایی در کجای کانتینر قرار بگیرد و یا نحوه چینش کالا در کانتینر به چه صورت باشد. در انبار غیر تخصصی تقریبا غیر ممکن است. و باز در اینجا اهمیت خدمات انبارداری و تجمیع کالا در چین مشخص می گردد.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی اکسپرس ای دی ال بیش از یک دهه است که در زمینه خرید کالا ، تجمیع و انبارداری ، واردات ، حمل و ترخیص کالا فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قوانین گمرکی و استعلام قیمت با بهترین نرخ ارز، با کارشناسان ما از طریق شماره ۴۴۰۵۱۴۳۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازات ۵ از ۵